Sunshine


LII Chronos Sunshine Clan
 
HomeHome  RegisterRegister  Log inLog in  

Share | 
 

 application

Go down 
Go to page : 1, 2  Next
AuthorMessage
Pumpkiinpie
Guest



PostSubject: application   Mon Aug 18, 2014 8:50 am

1. What is your character name in game  
Pumpkiinpie / Berzerkerking

2. Do you already have friends in Sunshine (real Life or in game) that can vouch for you and who ?
Pumpkiinpie :
Lisen
Warndihr (  was in his the last few anakim partys )
----------
Berzerkerking :
Lisen

3. What is your class  (Main & Dual) and at what level?
Pumpkiinpie:
Othell Fortune Seeker 94
----------
Berzerkerking:
Tyrr Warrior 95 (main) and Sigel Knight 95 (dual)

4. What time zone are you playing from? Which times are u going to play?
PumpkiinPie:
UTC+01:00
Berzerkerking :
GMT/UTC - 7

5. In which clans have you been in before? Why you left?
Policeforce

6. Do you have the Floating Stone and Portal Stone for Valakas and Antharas raids?
Pumpkiinpie:
yes and yes
----------
berzerkerking:
no and no

7. Are you comfortable with using TeamSpeak and/or Ventrilo during clan activities?
yes and yes

8. How long you been playing Lineage 2?
Pumpkiinpie:
active now for a year
-------------
Berzerkerking:
c2-c5 returned since 8 months

9. Have you changed server or name before?
no

10. Do you agree with the Clan Rules stated below?
yes
Back to top Go down
Lisen



Posts : 1
Join date : 2014-08-09

PostSubject: Re: application   Mon Aug 18, 2014 10:23 am

Puuuuumpkiin & Beeeerzerker! <3
Both of them are willing to join in clanactivites and are active! This last month Pumpkiin has gone from 91 to 94 and both of them are willing to spend much time to gain lvl and dont turn down XP-partys or dailys that they can do.

They are great ppl! Just saying! And she acctually know Kizra too a little Wink
Back to top Go down
Patricie

avatar

Posts : 219
Join date : 2012-09-20
Age : 21
Location : Prague

PostSubject: Re: application   Mon Aug 18, 2014 10:39 am

-1 just bcs lvl
Back to top Go down
Korski



Posts : 68
Join date : 2011-03-24
Age : 43
Location : Rio de Janeiro

PostSubject: Re: application   Mon Aug 18, 2014 9:06 pm

besides the level, the char with tyrr/tank we have a lot already.
I would give a tip to u level more ur dagger. A dual support class may help too.
After 97++ try apply again.
cya gl
Back to top Go down
KingMeLoL
Guest



PostSubject: lool?   Wed Aug 20, 2014 12:00 am

my dagger? shes a different person and just started exping and also my tyrr/tank probably has far better gear then all of the tyrrs/tanks in your clan exp means crap in l2 its less then 1week for a 99/99/80/80 char the point of trying your pve clan out was for higher game content and further adena building
Back to top Go down
Onis

avatar

Posts : 52
Join date : 2011-05-22
Age : 43
Location : Athens, Greece

PostSubject: Re: application   Wed Aug 20, 2014 3:05 am

KingMeLoL wrote:
my dagger? shes a different person and just started exping and also my tyrr/tank probably has far better gear then all of the tyrrs/tanks in your clan exp means crap in l2 its less then 1week for a 99/99/80/80 char the point of trying your pve clan out was for higher game content and further adena building


-1
just because I don't like your attitude.
XP means nothing , nevertheless you don't seem to have it.
As for the adena building part we make enough thank you very much , your contribution will not be missed

_________________
Onis 99 Aeore Eva Saint/99 Wynn Spectral Master/80 Judicator/80 Soulhound
Inos 91 Eviscerator/87 Dreadnought
Back to top Go down
AzazeI

avatar

Posts : 24
Join date : 2014-04-17
Location : Romania

PostSubject: :)   Wed Aug 20, 2014 3:10 am

Pfewww....dont worry Korski..we are not inclueded tn that crappy geared category cause we are tank/wyn...i was getting depressed.

-1 (and this is for your too high esteem and the way u talked)
HAVE FUN Smile
Back to top Go down
Cr3aTur3



Posts : 64
Join date : 2013-11-30
Age : 38
Location : Germany

PostSubject: Re: application   Wed Aug 20, 2014 3:21 am

-1 not even in clan and start BS talk  lol! 
   funny application
Back to top Go down
Patricie

avatar

Posts : 219
Join date : 2012-09-20
Age : 21
Location : Prague

PostSubject: Re: application   Wed Aug 20, 2014 5:42 am

After further reading... -10 if i could. We dont need ppl like you. Try luck with FS/Argo/Enmity/Playmates.
Back to top Go down
HitsHard



Posts : 193
Join date : 2012-11-23

PostSubject: Re: application   Wed Aug 20, 2014 11:46 am

-1
Back to top Go down
Korski



Posts : 68
Join date : 2011-03-24
Age : 43
Location : Rio de Janeiro

PostSubject: Re: application   Wed Aug 20, 2014 6:23 pm

KingMeLoL wrote:
my dagger? shes a different person and just started exping and also my tyrr/tank probably has far better gear then all of the tyrrs/tanks in your clan exp means crap in l2 its less then 1week for a 99/99/80/80 char the point of trying your pve clan out was for higher game content and further adena building
LMAO
well yes... if u make 99/99/80/80 in 1 week, sorry, sunshine dont take botters.
2nd... tank 95 with better gear then our tanks and tyrrs 99... so if a tank 95 has better gear then my +8 eternal set, my tauti axe and all epics jewelries that took me years to get.... wow... not only made a bot toon then probably 20 bot parties to farm A LOT adena ... rofl

you forgot a small detail... tiny detail. Some1 that bot like that, not even know the skills of the classes or what u need to do in a stupid kartia. Cant even think in "higher game content" u said.
sorry dude.... after that, deserver a good printscreen and put in forum to the other clans see the type person u are.... rofl. U total lost

gl


Last edited by Korski on Wed Aug 20, 2014 6:28 pm; edited 1 time in total (Reason for editing : just changing colors :))
Back to top Go down
Warndihr

avatar

Posts : 253
Join date : 2013-10-10

PostSubject: Re: application   Thu Aug 21, 2014 12:26 am

Um... Pumpkiinpie always been very nice and polite. I don't know who this KingMeLoL-character is. Seem to be a mix-up in this post. Happens when the don't do separate apps. And by the way KingMeLoL, Im prolly far better tank then you will ever be  Basketball

I vote +1 for Pumpkiinpie

_________________
Sigel Hell Knight 99/97/80/80 Clan Sunshine
Back to top Go down
KingMeLoL
Guest



PostSubject: HAHAHA   Thu Aug 21, 2014 5:28 am

your a joke korski probably some washed up old bum listen here chump i dont need to run programs i dont need $$$ and i dont remember any bots who boost in 1week that fast simple reason it takes live aoe ability scrub

also tauti weapon is like 20bil for a tank +8 set who gives a crap? did you even get bloody or dark put on yet? retard i was a old school l2 player who lives in giran and does all solo game play anyone who knows me knows my chars are 100% legit unlike your bots i catch in your clan around game

and yeah i still got better gear then your 99 tyrrs and tanks its called expertise runes 99
Back to top Go down
shaylin

avatar

Posts : 98
Join date : 2012-11-23
Age : 21
Location : Poland

PostSubject: Re: application   Thu Aug 21, 2014 10:00 am

Makes applicationa and offends clannies before even join clan, good job bro!
I actually have Bloody armor on my character, so I doubt you can get something better on your poor 95 Tyrr or Tank. We can invite you to clan when you beat Korski on oly with your 95 Tyrr, LOL : D
No, no and no from me. Too low and rude! Thanks for application, but you have to find another clan to join (:
Why did you make 1 application for 2 people by the way?!
Back to top Go down
KingMeLoL
Guest



PostSubject: huehue   Thu Aug 21, 2014 10:15 am

shaylin considering your from poland ill asume thats why your to stupid to know what i typed above^ chars are 95 but i can use w/e gear i choose its called expertise runes r99 you get them from fishing lol! 
Back to top Go down
shaylin

avatar

Posts : 98
Join date : 2012-11-23
Age : 21
Location : Poland

PostSubject: Re: application   Thu Aug 21, 2014 10:21 am

Ohh, seriously?! You can get such stuff from fishing? Playing the game 2 years and didn't know!
LOL buddy, how stupid must you be? : P You want to say me you use the 5-hours runes all the time and you got them legit way? You must have no life then ):
Back to top Go down
KingMeLoL
Guest



PostSubject: HAHa   Thu Aug 21, 2014 10:30 am

why would i use them all the time? didnt you read im a giran guy i do mostly business on l2 = being able to make adena and get good items without waiting many years or cheating like you Smile i can use 1 when im bored if i feel like pvping a group of people or i can use my r95 blessed gear to run around and do basic stuff LoL's and even in r95 gear my tyrr can get over 13k p def hahaha go back to the sandbox Jr you arent ready to play
Back to top Go down
shaylin

avatar

Posts : 98
Join date : 2012-11-23
Age : 21
Location : Poland

PostSubject: Re: application   Thu Aug 21, 2014 10:34 am

Haha, conversation with you is really wonderful, would love to have it everyday, but we don't need Giran dwarfies in our clan, I would rather put my box in your spot to give her better passive skills ^^ Great you have R95 blessed armor, you can link it to "Shaylin in game to prove! I hope it is +8 as well, don't be cheap!
Anyway, good luck with application, lol
Back to top Go down
HitsHard



Posts : 193
Join date : 2012-11-23

PostSubject: Re: application   Thu Aug 21, 2014 11:07 am

You must be MatureGamer! rofl!
Back to top Go down
Patricie

avatar

Posts : 219
Join date : 2012-09-20
Age : 21
Location : Prague

PostSubject: Re: application   Thu Aug 21, 2014 11:09 am

I bet this is just alt/messtoon apply. Better ignore this troll, he will stop.
Back to top Go down
Korski



Posts : 68
Join date : 2011-03-24
Age : 43
Location : Rio de Janeiro

PostSubject: Re: application   Thu Aug 21, 2014 1:30 pm

KingMeLoL wrote:
your a joke korski probably some washed up old bum listen here chump i dont need to run programs i dont need $$$ and i dont remember any bots who boost in 1week that fast simple reason it takes live aoe ability scrub

also tauti weapon is like 20bil for a tank +8 set who gives a crap? did you even get bloody or dark put on yet? retard i was a old school l2 player who lives in giran and does all solo game play anyone who knows me knows my chars are 100% legit unlike your bots i catch in your clan around game

and yeah i still got better gear then your 99 tyrrs and tanks its called expertise runes 99
ROFL
bla bla bla bla bla bla bla... bla bla bla... gu gu da da ... bla bla bla

damm kids... talk a lot and say nothing ... go bot, go !!!! go use ur expersise runes to play your newbie tank 95 go moron, go burn your money !!! go go gooooo u awesome, u so good in game and with ppl that u have to play "all solo play" .... LMAOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
no1 want play with u ? damm that sux... sorry

is so fun read ur posts... :DDDD ahhh forgot... u play alone so u have plent time to be on web... ah wait. Your bots do job alone ofc... scripts.... the u stay here typeing while ur tank 95 with expertise rune 99 (u forgot ANOTHER tiny detail... the expertise rune is to use other higher gear with your LOWBIE char).... go 95 go !! go go go !!!
rofl
Back to top Go down
Korski



Posts : 68
Join date : 2011-03-24
Age : 43
Location : Rio de Janeiro

PostSubject: Re: application   Thu Aug 21, 2014 1:36 pm

KingMeLoL wrote:
why would i use them all the time? didnt you read im a giran guy i do mostly business on l2 = being able to make adena and get good items without waiting many years or cheating like you Smile i can use 1 when im bored if i feel like pvping a group of people or i can use my r95 blessed gear to run around and do basic stuff LoL's and even in r95 gear my tyrr can get over 13k p def hahaha go back to the sandbox Jr you arent ready to play
LOOOOOOOLLLLLLLLLLLLL
please please please dont tell me u using expertise 99 rune to play a 95 tank with blessed seraph set. OMGGGGG u more noob than i thought!!!!!!!!!!!!!
thats why u keep all time in giran as u say LOL
omg... expertise rune... dude.... go back to school. And we will give a FREE tip for u!!! dont need user expertise rune 99 to play a char 95 with your "top blessed R95 gear " LOLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL

dear lord this game everyday get more and more morons rofl

shay, close the topic pls ... was fun enough :DDDD
Back to top Go down
KingMeLoL
Guest



PostSubject: lmfao   Thu Aug 21, 2014 8:51 pm

waw your actually a full out retard LOL maybe you didnt see hero shout but all my buddys couldent help lauph their ass off at you guys for calling me a bot etc + i have 4 sets of gear 1 nuker/healer 2 tyrr/tank and i have pve/pvp sets i have r95 gear along with top end r99 korski im going to assume you are br because only br's seem to suffer like you on l2 bwhahaha dumbass
Back to top Go down
KingMeLoL
Guest



PostSubject: loL   Thu Aug 21, 2014 8:53 pm

o and please war PoliceForce and have fun with me even though i know you guys hate wars due to how many of you have scripts and bots running but lucky for you i can show you what legit game play is fool
Back to top Go down
Korski



Posts : 68
Join date : 2011-03-24
Age : 43
Location : Rio de Janeiro

PostSubject: Re: application   Fri Aug 22, 2014 1:15 am

bot bot bot bot bot bot bot bot bot bot bot bot bot bot bot bot bot bot bot bot bot bot bot bot bot bot bot bot bot bot bot bot bot bot bot bot bot bot bot bot bot bot bot bot bot bot bot bot bot bot bot bot bot bot bot bot bot bot bot bot bot bot bot bot bot bot bot bot bot bot bot bot bot bot bot bot bot bot bot bot bot bot bot bot bot bot bot bot bot bot bot bot bot bot bot bot bot bot bot bot bot bot bot bot bot bot bot bot
Back to top Go down
Sponsored content




PostSubject: Re: application   

Back to top Go down
 
application
Back to top 
Page 1 of 2Go to page : 1, 2  Next
 Similar topics
-
» Viewing application/x-chess-pgn MIME on Android
» JOB APPLICATION!! Group: Reporter
» JOB APPLICATION!! Group: CB Mod
» MM app store rating
» Dark Knight (Chess application) based on Stockfish

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Sunshine :: Registration :: Applicants to Sunshine-
Jump to: